اضافه به سبد خرید سبد خرید شما خالی است مشاهده سبد خرید

نرم افزار مدیریت وظایف کاری پرسنل

مدیریت پرسنل شرکت اعم از پرسنل ترخیص کار

بازگشت به بالای صفحه

به طور کلی در این بخش امکان مدیریت کلیه پرسنل شرکت ، اعم از تعریف پرسنل، ارتباط با پرسنل، سطح دسترسی به پرسنل،تخصیص وظایف به پرسنل و ... ایجاد شده است.

تعریف کارتابل کاری برای پرسنل و دریافت گزارش کار

بازگشت به بالای صفحه

در بخش تعریف وظایف برای پرسنل به تفصیلی که در ذیل مشاهده می کنید، امکان تخصیص یک یا چندین وظیفه به پرسنل ترخیص کار با شرح جزئیات اعم از شرح کار برای کدام صاحب کالا، کدام پرونده و در چه مرحله کاری و با چه اولویتی قابل تعریف می باشد. از طرف دیگر پرسنل پس از مشاهده واجرای وظایف گزارش کار خود را به مدیریت ثبت و اعلام می کند. این اطلاعات به طور کامل در سیستم بایگانی خواهد شد به گونه ای که امکان گزارش گیری وظایف برای هر پرونده خاص وجود خواهد داشت.

دسترسی سریع پرسنل به کارتابل کاری

بازگشت به بالای صفحه

با توجه به ساختار طراحی نرم افزار مدیریت ترخیص کالا و بازرگانی، دسترسی سریع در اولویت است. به گونه ای که هر فرد با هر سطح دانش بتواند به راحتی به بخش مورد نظر دسترسی داشته باشد. با تعبیه کارتابل کاری در بخش پایین نرم افزار، پرسنل جهت مشاهده کارتابل و ارائه گزارش دسترسی سریع و راحتی خواهند داشت.

کارتابل کاری خودکار پرسنل

بازگشت به بالای صفحه

همانطور که از عنوان این قابلیت مشخص است، کلیه عملیات ترخیص کالا در خصوص هر یک از پرونده هایی که پرسنل مربوطه موظف به اقدام آنها می باشد، به طور خودکار در کارتابل کاری وی قرار گرفته و به طور روزانه وظایف خود را در کارتابل کاری می یابد. پس از اقدام هر مرحله کار، پرونده ترخیص کالای مربوطه به طور خودکار به مرحله بعد و پرسنل مربوطه منتقل می گردد.

پیگیری دلایل تاخیر اقدام مراحل کاری

بازگشت به بالای صفحه

در نرم افزار مدیریت ترخیص کالا (سناتک) در قسمت کارتابل کاری خودکار امکان ثبت تخمین زمانی برای هر یک مراحل ترخیص کالا شده است. چنانچه پرسنل مربوطه مرحله کار را به موقع انجام ندهد موظف به ثبت دلیل تاخیر می باشد. در ضمین دلایل تاخیر به طور پیش فرض توسط مدیریت نرم افزار ترخیص کالا برای هر مرحله کار تنظیم گردیده است. این دلایل قابل بررسی، گزارش گیری بوده و امکان مدیریت بهتر دلایل تاخیر امور کاری ترخیص کالا را فراهم می کند.

ارسال و دریافت پیام با پرسنل ترخیص کار

بازگشت به بالای صفحه

ارسال و دریافت پیام با پرسنل جهت ثبت گفتارها و حذف تماس های تلفنی غیر لازم، از امکانات دیگری است که در نرم افزار سناتک پیش بینی شده است.

امکان تخصیص سطح دسترسی به پرسنل و تخصیص پرونده ترخیص کالا به پرسنل

بازگشت به بالای صفحه

با توجه به اینکه ممکن است چندین پرسنل ترخیص کار در شرکت وجود داشته باشد و الزام اینکه هر پرسنل تنها به پرونده های خود دسترسی داشته باشد، وجوب این بخش مشخص می شود. همانطور در که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این بخش امکان تخصیص و یاحذف یک یا چند پرونده به پرسنل ترخیص کار وجود دارد. به طور پیش فرض پرسنل با سطح دسترسی ترخیص کار امکان دسترسی به هیچ پرونده ای نخواهد داشت.