اضافه به سبد خرید سبد خرید شما خالی است مشاهده سبد خرید

نرم افزار آنلاین مدیریت ترخیص کالا

ثبت و مدیریت کلیه مذاکرات با صاحبان کالا

بازگشت به بالای صفحه

کلیه مذاکرات فیمابین با صاحبان کالا قابل مدیریت می باشد. این مذاکرات شامل افرادی که با بازرگانی تماس گرفته و درخواست استعلام قیمت ترخیص کالا دارند نیز می شود. با ثبت این اطلاعات به تسریع در قیمت دهی به صاحبان کالای جدید که درخواست ترخیص کالا دارند را موجب می شود. ضمن آن که مستندات مذاکرات ثبت و در زمان مقتضی قابل دفاع می باشد.

ثبت اطلاعات پروفرما به همراه اطلاعات کالاها با جزئیات اطلاعات

بازگشت به بالای صفحه

در این نرم افزار تلاش بر این است که کلیه بخش ها مبتنی بر واقعیت و به صورت کاربردی ایجاد گردد.در صورتی که روندکاری شرکت شما در بخش ترخیص واردات از پروفرما آغاز گردد، این بخش امکان ثبت کامل اطلاعات پروفرما به همراه جزئیات مورد نیاز و همچنین ثبت کالاهای پروفرما با جزئیات کد تعرفه، وزن خالص و ناخالص، تعداد، قیمت واحد و ... را دارد. امکان پرینت پروفرما از قابلیت های دیگر این بخش است.

محاسبه ارزش کل پروفرما به طور خودکار

بازگشت به بالای صفحه

برای انجام این کار فقط لازم است اطلاعات مبلغ پروفرما، تخفیفات ، سایر هزینه ها و... به درستی در اطلاعات پروفرما وارد شده باشد، در این صورت با زدن دکمه محاسبه، هزینه نهایی پروفرما در محل مربوطه نمایش داده شود.

امکان ثبت پارت های مختلف برای پروفرما و ایجاد پرونده برای هر پارت

بازگشت به بالای صفحه

پس از ثبت پروفرما، ممکن است در چند مرحله و در فواصل زمانی مختلف کالاهای پروفرما ثبت سفارش شود.در نرم افزار سناتک امکاناتی جهت پیاده سازی این امر وجود دارد به گونه ای که هر پارت شماره پرونده اختصاصی خود را داشته و پیگیری مراحل بر روی آن به طور مجزا قابل انجام و پیشروی است.

ثبت و کنترل مراحل ترخیص از ثبت سفارش، دریافت مدارک از صاحب کالا ... تا باربری و صدور صورت حساب

بازگشت به بالای صفحه

در نرم افزار ترخیص کالا و بازرگانی پس از ایجاد پروفرما و تخصیص شماره پرونده، حدود 25 مرحله کاری تعریف شده است. که این مراحل از گواهی بازرسی و اطلاعات ثبت سفارش آغاز و تا مرحله باربری و تحویل کالا به صاحب کالا و صدور صورت حساب پایان می پذیرد. البته این مراحل به طور پیش فرض بوده وامکان حذف و یا اضافه کردن مرحله متناسب با روال کاری شما وجود دارد. ثبت اطلاعات مراحل علاوه بر بایگانی مناسب ، امکان گزارش گیری سریع از روند جریان کاری ترخیص کالا هر پرونده برای مدیریت محیا می سازد.

جستجوی هر پرونده در کسری از ثانیه

بازگشت به بالای صفحه

وقتی شما تعداد زیادی پرونده شامل پرونده های در جریان یا بایگانی داشته باشید سریع ترین راهی که می توانید پرونده خود را پیدا کنید از طریق بخش جستجوی پرونده نرم افزار سناتک است. در این جستجو بر اساسی پارامتر های مختلف که در تصویر زیر مشاهده میکنید امکان جستجو وجود دارد.

گزارشات متنوع اعم ازعملیات اقدامی روزانه، وضعیت فعلی پرونده و ...

بازگشت به بالای صفحه

گزارشات هدفمند و متنوع حاصل از ثبت اطلاعات در بخش های مختلف نرم افزار توسط پرسنل شرکت و یا صاحب کالا از اهداف بالقوه نرم افزار است. اینکه در هر روز چه اقداماتی بر روی یک پرونده انجام شده و وضعیت فعلی پرونده چیست از ابتدایی ترین گزارشات نرم افزار سناتک می باشد. همچنین امکان ایجاد گزارشاتی از میزان پرونده های در جریان در هر مرحله جهت حذف نقاط ضعف کاری ار دیگر گزارشات نرم افزار است. این گزارشات به طور پیش فرض بود و امکان اضافه کردن هر نوع گزارش متناسب با روند کاری شما قابل انجام است.

مدیریت کارت های بازرگانی و وکالتنامه ها

بازگشت به بالای صفحه

در نرم افزار مدیریت امور ترخیص کالا (سناتک) قابلیتی برای ثبت کارت های بازرگانی و و کالتنامه ها پیش بینی شده است. با ثبت کارت های بازرگانی و وکالتنامه و تنظیم هشدار بر روی آنها امکان دریافت آلارم و هشدار به تعداد روز مورد نظر قبل از انقضای آن فراهم شده است.

پنل کاربری برای صاحب کالا جهت مشاهده وضعیت پرونده، صورت حساب ها، ارسال مدارک ، پرداخت آنلاین هزینه ها و...

بازگشت به بالای صفحه

در صورتی که مایل باشید امکاناتی جهت مشاهده وضعیت کاری و مالی دراختیار مشتریان و صاحبان کالای خود قرار دهید، نرم افزار سناتک بهترین پیشنهاد را برای شما دارد. پنل صاحبان کالای نرم افزار سناتک با امکاناتی جهت مشاهده وضعیت پرونده، مشاهده صورت حساب، پرداخت و ثبت فیش های پرداختی، ارسال مدارک و همچنین پیگیری پرونده، تلاش دارد تا از حجم مکالمات تلفنی کم کرده و وروند مشتری مداری را در شرکت شما بهینه سازد.